Thai Bali Spa > Regulamin usług
Regulamin korzystania z usług Thai Bali Spa
I. Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin wykonywania zabiegów w sieci salonów Thai Bali Spa, zwany dalej „Regulaminem” określa zasady korzystania z usług salonu sieci Thai Bali Spa , zwanego dalej „Salonem”, w tym ogólne warunki umowy, na podstawie której Klient otrzymuje usługę w postaci masażu, zabiegu bądź dokonuje zakupu towaru, prawa i obowiązki Stron takiej transakcji, a także zasady odpowiedzialności Stron.
Właścicielem sieci Thai Bali Spa jest spółka Thai Bali Spa sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Katowicka 31, 03-932 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy
dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 1001125, kapitał zakładowy 5.000 zł, NIP 1133076988.Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do dowolnej usługi, zwanej dalej „Usługą”. Regulamin stanowi integralną część umowy z Klientem.
Przystąpienie do Usługi jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień
Regulaminu. Każdy Klient ma obowiązek stosować się wprost do jego postanowień
od momentu przystąpienia do Usługi.- Niniejszy Regulamin nie jest regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i dotyczy wyłącznie usług świadczonych w salonach stacjonarnych
- Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Salonu są zobowiązane przestrzegać niniejszego Regulaminu i podporządkować się poleceniom personelu Thai Bali Spa.
- Usługi świadczone w Thai Bali Spa mają charakter relaksacyjny i pielęgnacyjny, oraz służą poprawie kondycji fizycznej. Usługi nie są zabiegami leczniczymi ani rehabilitacyjnymi. Nie stanowią też zamiennika dla porad i zabiegów medycznych.
- Thai Bali Spa nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z zatajenia przez klienta informacji o stanie zdrowia oraz przeciwwskazaniach do wykonania zabiegów.
- Załącznikiem do niniejszego Regulaminu jest dostępny aktualny cennik świadczonych usług, dostępny na stronie internetowej Thai Bali Spa oraz w każdym Salonie.
- Czas trwania każdej usługi jest określony i jest liczony od momentu wejścia do wyznaczonego pokoju do momentu wyjścia.
II. Obowiązki klienta
- Klient podczas pierwszej wizyty, jest zobowiązany do wypełnienia formularza Ankieta Klienta poprzez udzielenie prawdziwych informacji dotyczących stanu zdrowia i możliwych przeciwwskazań oraz do każdorazowej aktualizacji tych danych w przypadku kolejnych wizyt.
- Klient jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania osoby wykonującej zabieg o ewentualnym dyskomforcie lub złym samopoczuciu w czasie wykonywanych Usług.
- Thai Bali Spa zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania usługi, jeśli istnieje uzasadnione podejrzenie, że stan zdrowia Klienta może stanowić przeciwwskazanie.
III. Rezerwacje
- Klient jest zobowiązany do rezerwacji terminu świadczenia usługi. Rezerwacji można dokonać osobiście w salonie, telefonicznie lub za pośrednictwem aplikacji booksy.
- Rezerwację uważa się za wiążącą jedynie w przypadku potwierdzenia przez pracownika Thai Bali Spa lub potwierdzenie w aplikacji booksy.
- Klient jest zobowiązany odwołać lub zmienić termin świadczenia usługi najpóźniej 24h przed terminem dokonanej rezerwacji.
- W trosce o wysoką jakość usług Klient jest zobowiązany do przybycia na zarezerwowany zabieg 5 minut przed umówioną godziną w celu przygotowania się do masażu. Umówiona godzina masaży jest godziną jego rozpoczęcia.
- W przypadku spóźnienia się Klienta na umówiony zabieg, Thai Bali Spa zastrzega sobie prawo do skrócenia czasu świadczenia usługi o czas spóźnienia, a w przypadku spóźnienia powyżej 15 minut do anulowania rezerwacji
IV. Oferta i płatności
- Aktualna oferta dostępna jest recepcji oraz stronie internetowej Thai Bali Spa – www.thaibalispa.pl.
- Płatność za usługi można dokonać gotówką, kartą płatniczą, przelewem lub bonem podarunkowym (voucherem).
- Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za usługę przed jej rozpoczęciem, chyba że ustalono inaczej.
- Klient przy składaniu zamówienia może skorzystać z następujących sposobów płatności: Przelewy24, Blik, przelew tradycyjny
- Klient dokonujący zapłaty przelewem, za pośrednictwem systemów elektronicznych płatności powinien zapłacić za Produkt objęty Zamówieniem wraz kosztami dostawy w terminie 1 dnia roboczego od chwili zawarcia umowy sprzedaży. Po tym terminie oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca.
V. Sprzedaż i realizacja kart podarunkowych
- W zamian za ekwiwalent środków pieniężnych Thai Bali Spa wydaje kartę podarunkową uprawniającą do realizacji masaży w salonie Thai Bali Spa.
- Karta podarunkowa uprawnia do skorzystania z konkretnego zabiegu, którego nazwa jest wpisana na karcie podarunkowej zgodnie z aktualnie obowiązującą ofertą Thai Bali Spa.
- Karta podarunkowa nie uprawnia do zakupu kosmetyków, ani innych produktów dostępnych w Thai Bali Spa.
- Karty podarunkowe można nabyć w salonie Thai Bali Spa lub drogą elektroniczną.
- Na życzenie kupującego karta podarunkowa może zostać wysłana pod wskazany adres.
- Opłata za przesłanie przesyłką pocztową zgodnie z cennikiem kuriera. Natomiast termin wysyłki wynosi 1-3 dni robocze.
- Karta podarunkowa nie podlega wymianie na środki pieniężne.
- Karta podarunkowa jest ustaloną przez strony formą płatności za usługi.
- Thai Bali Spa nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie, kradzież lub utratę karty podarunkowej.
- Kupującemu oraz posiadaczowi karty podarunkowej nie przysługują żadne roszczenia wobec Thai Bali Spa w przypadku utraty, w tym także kradzieży lub zniszczenia karty podarunkowej.
- Karta podarunkowa jest ważna do dnia określonego na karcie podarunkowej lub w przypadku braku daty na voucherze, ważność vouchera określa się przez 190 dni od daty zakupu.
- Thai Bali Spa nie przewiduje przedłużenia terminu ważności karty podarunkowej.
- W przypadku niewykorzystania karty podarunkowej, Kupującemu lub posiadaczowi nie przysługuje zwrot środków pieniężnych.
- Kartę podarunkową można wykorzystać na inny zabieg z oferty, o takiej samej wartości.
- Osoby realizujące kartę podarunkową są traktowane na identycznych zasadach jak pozostali klienci Thai Bali Spa.
- W celu realizacji karty podarunkowej wymagana jest uprzednia rezerwacja terminu wizyty w Thai Bali Spa, wraz z podaniem numeru karty podarunkowej.
- Thai Bali Spa gwarantuje możliwość realizacji karty podarunkowej podczas godzin pracy salonu Thai Bali Spa w ramach wszystkich dostępnych terminów w grafiku pracy salonów Thai Bali Spa.
- Odwołanie umówionej wizyty związanej z realizacją karty podarunkowej musi nastąpić nie później niż na 24 h przed jej terminem drogą telefoniczną, elektroniczną lub osobiście.
- Posiadaczowi karty podarunkowej nie przysługuje prawo wydania reszty w sytuacji gdy wartość usług jest niższa niż wartość karty podarunkowej.
- Posiadacz karty podarunkowej jest zobowiązany do dopłaty gotówką, różnicy w przypadku gdy wartość świadczonej usługi jest wyższa niż wartość karty podarunkowej.
- Thai Bali Spa przysługuje prawo odmowy realizacji usługi w przypadku, gdy:
- upłynął termin ważności karty podarunkowej,
- uszkodzenia karty podarunkowej uniemożliwiają jej odczyt,
- istnieją przeciwwskazania zdrowotne po stronie posiadacza karty podarunkowej do wykonania zabiegu.
- Na karcie podarunkowej umieszczone są następujące informacje:
- nazwa zabiegu
- imię i nazwisko osoby obdarowanej – opcjonalnie
- numer karty wraz z QR kodem
- data ważności
- informacje kontaktowe umożliwiające umówienie wizyty w ramach realizacji karty podarunkowej
- Wszelkie reklamacje związane z realizacją kart podarunkowych będą rozpatrywane przez Thai Bali Spa po złożeniu pisemnej reklamacji.
- Podstawą uznania reklamacji jest karta podarunkowa.
- Kupujący lub posiadacz karty podarunkowej z chwilą otrzymania karty podarunkowej oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu, akceptuje jego treść w całości i zobowiązuje się przestrzegać jego zapisów.
- Wzór aktualnie obowiązujących kart podarunkowych znajduje się w recepcji i na stronie internetowej Thai Bali Spa.
- Od piątku do niedzieli do ceny usługi należy doliczyć +20 zł.
VI. Wyjątkowy Prezent, Super Prezenty
- Osoby realizujące kupon podlegają zasadom wynikającym z niniejszego
regulaminu, tak samo jak pozostali Klienci. - W celu realizacji kuponu wymagana jest uprzednia rezerwacja terminu wizyty
w salonie Thai Bali Spa. - Podczas rezerwacji terminu wizyty należy podać kod kuponu.
- Salon masażu gwarantuje możliwość realizacji kuponu w czasie godzin pracy
salonu w ramach dostępnych terminów. - Posiadaczowi kuponu nie przysługuje prawo wydania reszty w sytuacji gdy
wartość usług jest niższa niż wartość karty podarunkowej. - Posiadacz kuponu jest zobowiązany do dopłaty różnicy w przypadku gdy wartość
świadczonej usługi jest wyższa niż wartość kuponu. - W razie braku anulowania rezerwacji drogą telefoniczną lub osobiście na 24h
przed umówioną wizytą, kupon uznany zostaje za zrealizowany.
VII. Przeciwskazania
- Zakup usługi z oferty Thai Bali Spa jest równoznaczny ze złożeniem przez Klienta
oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania
z usług oferowanych przez Thai Bali Spa oraz, że zapoznał się i akceptuje warunki
niniejszego regulaminu. - Przeciwwskazaniach do wykonania Usług: choroby nowotworowe (chyba że za
pisemną zgodą lekarza), – infekcje, gorączka, stany zapalne, – choroby serca,
nadciśnienie (jeśli nie są kontrolowane),
– zakrzepica lub inne problemy krążeniowe,
– osteoporoza,
– świeże urazy, złamania, rany,
– choroby skóry, alergie kontaktowe lub uczulenie na używane kosmetyki,
– ciąża,
– inne problemy zdrowotne mogące stanowić przeciwwskazanie.
VIII. Odpowiedzialność za rzeczy klienta oraz reklamacje
- Klient odpowiada za rzeczy i przedmioty wartościowe pozostawione w salonie Thai Bali Spa.
- Wszelkie reklamacje związane z usługami Thai Bali Spa należy zgłaszać bezpośrednio po wykonaniu usługi lub nie później niż w ciągu 7 dni od daty usługi. Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni roboczych.
IX. Promocje
- Aby skorzystać z promocji dostępnej w sieci Thai Bali Spa w jednym z salonów należy wcześniej się na nią powołać przed realizacją usługi.
- Promocje oraz vouchery promocyjne nie łączą się.
- Promocje obowiązujące w Polsce nie obowiązują na rynku Hiszpańskim i odwrotnie.
- Przyjemne wtorki – promocja obowiązuje w każdy wtorek w każdym naszym salonie Thai Bali Spa w Polsce. Rabat jest naliczany od standardowej kwoty za masaż po wcześniejszej rezerwacji terminu. Zakup kart podarunkowych przy wykorzystaniu promocji nie jest możliwy zarówno w salonach, jak i w sklepie online.
- Karnet 7 Niebo – karnet wydawany jest w formie papierowej w każdym salonie Thai Bali Spa i dotyczy zbierania pieczątek za każdą zrealizowaną usługę masażu. Po zebraniu 7 pieczątek klient może wybrać dowolny kosmetyk z asortymentu dostępnego w salonie.
- Drugi Voucher Gratis – promocja obowiązuje przy zakupach stacjonarnych – w salonach Thai Bali Spa w Polsce oraz poprzez zakupu online sklep.thaibalispa.pl. Obowiązuje w każdym naszym salonie w Polsce
- Komunikaty SMS dotyczące promocji lokalnych obejmują rabaty na masaże oraz sprzedaż voucherów, przy czym obowiązują one wyłącznie w lokalach wymienionych w informacjach promocyjnych.
- Promocje skierowane są do wszystkich naszych klientów i są ogólnodostępnie udostępniane na naszych kanałach przekazu.
- Sprzedawca ma prawo do organizowania konkursów i promocji, których warunki i zasady każdorazowo zostaną podane na stronach internetowych Sklepu lub określone w odrębnym regulaminie.
- Użytkownik ma możliwość zapisania się do Newslettera, aby otrzymywać od Sprzedawcy informacje handlowe i promocyjne na podany adres e-mail. Usługa Newslettera świadczona jest na czas nieokreślony. Użytkownik może w każdej chwili wycofać zgodę na otrzymywanie Newslettera, wysyłając Sprzedawcy żądanie usunięcia z listy subskrybentów lub wypisując się samodzielnie za pomocą linku zamieszczonego w treści Newslettera.
- Sprzedawca może okresowo organizować promocje, w ramach których oferowane są obniżki cen produktów lub inne korzyści dla klientów.
- Szczegółowe informacje dotyczące warunków promocji, w tym jej czas obowiązywania, są każdorazowo publikowane na stronie internetowej Sprzedawcy.
W przypadku braku informacji o okresie obowiązywania promocji, uznaje się, że promocja trwa do momentu odwołania przez Sprzedawcę.
X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Zabrania się filmowania oraz fotografowania na terenie Thai Bali Spa bez uzyskania wcześniejszej zgody osoby upoważnionej do reprezentowania Thai Bali Spa.
- Kupujący lub posiadacz karty upominkowej z chwilą otrzymania karty upominkowej oświadcza, że zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu, akceptuje jego treść w całości i zobowiązuje się do przestrzegania jego przestrzegać jego zapisów.
- Thai Bali Spa zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, a wszelkie zmiany wchodzą w życie z dniem ich opublikowania na stronie internetowej oraz w salonach.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego.
- Wszelkie spory wynikające z korzystania z usług Thai Bali Spa będą rozstrzygane przez właściwy sąd.
- Regulamin ważny od dnia 15.01.2025
- Wersja obowiązująca do dnia 14.01
XI. POZASĄDOWE METODY ROZWIĄZYWANIA SPORÓW
Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży;
- Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z 15.12. 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2001 r. Nr 4, poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporu między Klientem a Sprzedawcą;
- Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu u powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów)
- Klient może złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi także źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i Konsumentami
XII. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta Klient będący Konsumentem, który zawarł ze Sprzedawcą Umowę sprzedaży na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, 34 ust. 2 i art. 35 ustawy o prawach konsumenta. Zgodnie z art. 7aa ustawy o prawach konsumenta tożsame uprawnienie jak wskazane w zdaniu poprzedzającym niniejszego ustępu przysługuje również Konsumentowi-Przedsiębiorcy. Sprzedawca w zakresie dozwolonym przepisami prawa zastrzega sobie prawo do weryfikacji danych podanych przez Klienta w toku procedury składania zamówienia w celu ustalenia czy stanowi on podmiot wskazany w art. 385(5) k.c. (tj. Konsumenta-Przedsiębiorcę).
- Początek biegu 14-dniowego terminu na skorzystanie przez Konsumenta / Konsumenta-Przedsiębiorcę z prawa odstąpienia od Umowy, o którym mowa w ust. 1 powyżej, rozpoczyna się:
- dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności – od objęcia Produktu w posiadanie
- dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
Po upływie 14-dniowego terminu, o którym mowa powyżej, prawo odstąpienia od Umowy wygasa.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia Konsument/Konsument-Przedsiębiorca musi poinformować Sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. poprzez pismo wysłane pocztą lub e-mailem)
- Konsument/Konsument-Przedsiębiorca może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od Umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
- W przypadku odstąpienia od Umowy, Sprzedawca zwróci Konsumentowi/Konsumentowi-Przedsiębiorcy wszystkie otrzymane od niego koszty płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu (z wyjątkiem innego niż najtańszy sposób oferowany przez Sprzedawcę) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta/ Konsumenta-Przedsiębiorcę o jego decyzji dotyczącej wykonania odstąpienia od Umowy. Jeżeli Konsument/Konsument-Przedsiębiorca wybrał sposób dostarczenia Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Konsumenta/ Konsumenta-Przedsiębiorcę dodatkowych kosztów. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta/Konsumenta-Przedsiębiorcę w pierwotnej transakcji.
- Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta/Konsumenta-Przedsiębiorcy, Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu lub czasu dostarczenia przez Konsumenta/Konsumenta-Przedsiębiorcę dowodu jego odesłania, w zależności od tego które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- W przypadku odstąpienia od Umowy, Konsument/Konsument-Przedsiębiorca ma obowiązek zwrócić Produkt objęty Zamówieniem Sprzedawcy lub przekazać go o osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt.
- Adres Sprzedawcy, na który powinien być dokonywany zwrot Produktu to: Thai Bali Spa sp. z o.o., ul. Katowicka 31, 03-932 Warszawa.
- Konsument/Konsument-Przedsiębiorca ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Sprzedawca nie wyraża zgody na ponoszenie przez Sprzedawcę bezpośrednich kosztów zwrotu Produktu.
- Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
- Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi/Konsumentowi-Przedsiębiorcy w odniesieniu do umów:
- świadczenie usług, za które Konsument/Konsument-Przedsiębiorca jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta/Konsumenta-Przedsiębiorcy, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
- w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta/Konsumenta-Przedsiębiorcę (Produkt personalizowany), lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
XIII. Dane osobowe
Administratorem danych osobowych osób korzystających ze Sklepu internetowego jest Sprzedawca – THAI BALI SPA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Katowicka 31, NIP 113-307-69-88, REGON 523598350, adres poczty elektronicznej: sklep@thaibalispa.pl
- Dane będą wykorzystywane przez Sprzedawcę w celu:
utrzymania konta w Sklepie Internetowym (w przypadku założenia takiego konta); (imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu);
umożliwienia składania zamówień i ich realizacji, obsługi tych zamówień i kontaktów dotyczących zamówień; (imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres dostawy, numer rachunku bankowego);
obsługi zgłoszeń, oceny satysfakcji z produktów i usług; (imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, informacje o transakcjach i sposobie dostawy);
informowania o prowadzenia marketingu usług i produktów;
tworzenia ofert produktów i usług dedykowanych dla użytkownika, a także do analiz (m.in. statystycznych i dotyczących istotnych cech odbiorców naszych usług i produktów) prowadzonych w celu lepszego przygotowania naszej oferty lub informacji czy zapewnienia bardziej skutecznego dotarcia do wybranej grupy odbiorców (imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres dostawy, informacje o transakcjach);
ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami; (imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres dostawy, informacje o transakcjach);
realizacji obowiązków prawnych ciążących na Sprzedawcy, np. w zakresie podatków, jak również w związku np. skargą, wnioskiem, reklamacją, pytaniem;
3. Sprzedawca. przetwarza dane na następujących podstawach prawnych, w zależności od okoliczności, ponieważ jest to niezbędne do:
wykonania umowy, której stroną jest Klient– dotyczy to utrzymania konta w Sklepie Internetowym (w przypadku jego założenia), jak i obsługi każdego ze złożonych przez Klienta zamówień, w tym obsługi płatności elektronicznych i dostawy zakupionego towaru, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („ RODO”);
wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Sprzedawcy – dotyczy to w szczególności obowiązków wynikających z przepisów określających prawa konsumentów, przepisów podatkowych i przepisów o rachunkowości, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;
kierowania marketingu bezpośredniego, na który Klient uprzednio wyraża zgodę, obejmującego przygotowywanie i przekazywanie informacji o działalności i ofert dotyczących produktów i usług, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;
celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Sprzedawcę, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – dotyczy to następujących przypadków:
marketing bezpośredni obejmujący przygotowywanie i przekazywanie informacji o działalności i ofert dotyczących produktów i usług Sprzedawcy, a także, w przypadku założenia konta w Sklepie Internetowym, informacji i ofert przygotowanych specjalnie dla danej osoby na podstawie analizy jej historii zakupów i innych informacji (np. ofert rabatów urodzinowych do wykorzystania w okolicy dnia urodzin, ofert skierowanych wyłącznie w związku z określonymi cechami np. miejscem zamieszkania, płcią, grupą wiekową itp.);
badanie satysfakcji ze świadczonych przez Sprzedawcę usług i sprzedawanych produktów oraz z jakości obsługi klienta;
analiza aktywności klientów Sprzedawcy. na stronie internetowej Sklepu internetowego w celu lepszego przygotowania naszej oferty;
udzielenie odpowiedzi w związku ze skargą, wnioskiem, reklamacją, pytaniem;
ustalenie i dochodzenie roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami.
4. Dane mogą zostać udostępnione przez Sprzedawcę następującym podmiotom:
dostawcom usług świadczonych na rzecz Sprzedawcy w zakresie utrzymania i obsługi strony internetowej Sklepu internetowego,
dostawcom systemów informatycznych wykorzystywanych w zakresie utrzymania konta lub do dokonywania zakupów w Sklepie Internetowym,
podmiotom procesującym płatności online,
podmiotom przetwarzającym dane w związku z profilowaniem,
podmiotom świadczącym usługi księgowe, prawne, doradcze, audytowe, konsultingowe, transportowe (dostawa zamówień),
agencjom realizującym na zlecenie Sprzedawcy usługi marketingowe,
organom publicznym, w tym sądom, na ich uzasadnione żądanie lub jeśli obowiązek taki wynika z przepisów prawa lub w celu obrony czy dochodzenia roszczeń.
5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”) ani do organizacji międzynarodowych.
6. Sprzedawca będzie przechowywać dane przez okres niezbędny dla osiągnięcia przez niego celów, dla których są przetwarzane.
tak długo jak długo istnieć będzie między Klientem a Sprzedawcą relacja uzasadniająca takie przetwarzanie w szczególności tak długo, jak utrzymujesz aktywne konto użytkownika w Sklepie Internetowym czy przez okres niezbędny do realizacji zamówienia czy rozpatrzenia reklamacji lub innego rodzaju skargi lub wniosku.
dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów Sprzedawcy, tj. ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami – przez okres przedawnienia roszczeń lub przedawnienia obowiązków podatkowych związanych ze zdarzeniami gospodarczymi (nabycie usług lub towarów), oraz przez okres trwania związanych z takimi roszczeniami postępowań sądowych, arbitrażowych itp.
dla celów wywiązania się przez Sprzedawcę z obowiązków wynikających z przepisów prawa (np. z ustawy o rachunkowości lub przepisów podatkowych lub przepisów dotyczących odpowiedzialności producenta za produkt) – przez okres wynikający z takich przepisów (np. w celach rozliczeniowych dane będą przechowywane przez 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku związanego z umową).
7. Jeżeli osoba zwróci się do Sprzedawcy z żądaniem skorzystania ze Swoich praw, w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do jej tożsamości, Sprzedawca może zażądać dodatkowych informacji niezbędnych do potwierdzenia jej tożsamości. Sprzedawca będzie odpowiadał na żądania bez zbędnej zwłoki, możliwie w terminie miesiąca od dnia otrzymania żądania.
8. Osoba, której dane dotyczą, np. Klient, użytkownik strony, ma prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, w tym w szczególności informacji o tym czy Sprzedawca przetwarza jego dane osobowe oraz o zakresie danych posiadanych przez Sprzedawcę, celach przetwarzania danych, kategoriach odbiorców danych, o planowanym okresie przechowywania danych, o przysługujących prawach dotyczących danych osobowych, a także informacje o źródłach pozyskania danych jeżeli nie zostały zebrane od niej. Osoba ma ponadto prawo do uzyskania kopii danych, z tym zastrzeżeniem, że uzyskanie pierwszej kopii danych jest bezpłatne, a uzyskanie każdej kolejnej kopii może wiązać się z koniecznością wniesienia opłaty w rozsądnej wysokości uwzględniającej koszty administracyjne przygotowania takiej kopii danych.
9. Osoba, której dane dotyczą ma prawo żądania niezwłocznego sprostowania nieprawidłowych danych lub, z uwzględnieniem celów przetwarzania, uzupełnienia danych niekompletnych.
10. Osoba, której dane dotyczą ma prawo żądania niezwłocznego usunięcia swoich danych, jeżeli zachodzi jedna z następujących okoliczności:
dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
wniosła skuteczny sprzeciw wobec przetwarzania;
dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem;
dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego;
cofnęła zgodę na przetwarzanie danych osobowych a dane osobowe były przetwarzane na podstawie jej zgody i nie ma innej podstawy prawnej ich przetwarzania’
dane osobowe zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa informacyjnego, o których mowa w art. 8 ust. 1 RODO.
11. Osoba, której dane dotyczą nie będzie mogła jednak skorzystać z prawa do usunięcia danych m.in. jeżeli takie dane są niezbędne do ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
12. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych przez Sprzedawcę np. gdy:
kwestionuje prawidłowość przetwarzanych swoich danych osobowych – w takim przypadku może żądać ograniczenia przetwarzania na okres pozwalający sprawdzić prawidłowość tych danych;
w jej ocenie przetwarzanie jej danych osobowych jest niezgodne z prawem, ale jednocześnie sprzeciwia się usunięciu tych danych żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;
Sprzedawca nie potrzebuje już jej danych osobowych dla realizacji jej celów, ale są one potrzebne tej osobie do ustalenia, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami;
wniosła sprzeciw wobec przetwarzania jej danych osobowych ze względu na swoją szczególną sytuację – w takim przypadku może żądać ograniczenia przetwarzania do czasu stwierdzenia czy prawnie uzasadnione interesy przetwarzania danych Sprzedawcy są nadrzędne wobec podstaw jej sprzeciwu.
13. W przypadku ograniczenia przetwarzania danych osobowych Sprzedawca będzie je mógł przechowywać, a dodatkowo wykorzystywać jedynie w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
14. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo otrzymać w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego Swoje dane osobowe, które dostarczyła Sprzedawcy oraz ma prawo przesłać te dane osobowe innemu administratorowi jeżeli:
przetwarzanie odbywa się na podstawie jej zgody lub na podstawie umowy z nią, a jednocześnie,
przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany.
15. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją – wobec przetwarzania jej danych, jeżeli podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy. W takim przypadku powinna wskazać tę szczególną sytuację, która jej zdaniem uzasadnia zaprzestanie przetwarzania jej danych objętych sprzeciwem.
16. Na skutek sprzeciwu Sprzedawca zaprzestanie przetwarzać jej dane osobowe, chyba że wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, która wniosła sprzeciw lub podstaw do ustalenia, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
17. Jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, osoba, której dane dotyczą może w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec takiego przetwarzania, w tym profilowania, bez konieczności wykazywania przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją, a Sprzedawca zobowiązany jest niezwłocznie zaprzestać takiego przetwarzania.
18. W każdym przypadku, w którym przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody, osoba, która ją wyraziła ma prawo do jej cofnięcia w każdej chwili. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
19. Osoba, której dane dotyczą ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeżeli uważa, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza postanowienia RODO.
20. Wszystkie dane podawane są dobrowolnie, ale niektóre z nich są niezbędne do utrzymywania konta w Sklepie Internetowym (np. adres email), dokonywania i realizacji zamówień (dane pozwalające na identyfikację, dane niezbędne do dostawy), wystawiania odpowiednich dokumentów podatkowych (numer NIP), a ich niepodanie uniemożliwi realizację tych działań.
21. Sprzedawca w celu prowadzenia działań marketingowych, wykorzystuje działania o charakterze profilowania, tj. analizuje informacje o użytkownikach strony internetowej, w tym Klientach i ocenia ich preferencje zakupowe tak, aby przedstawić im ofertę dopasowaną do ich cech lub odpowiadającą ich potrzebom i wymaganiom.
22. Na stronie internetowej znajdują się linki do zewnętrznych portali społecznościowych (Facebook, Instagram,). Funkcje przypisane poszczególnym linkom, w szczególności przekazywanie informacji oraz danych osobowych, aktywują się dopiero po kliknięciu w dany link. Dostawca portalu otrzyma informacje o tym, że użytkownik odwiedził stronę Sklepu Internetowego przed wejściem na stronę tego portalu (nawet jeśli nie jest zarejestrowany lub zalogowany w tym portalu). Jeśli użytkownik nie chce, aby jego dane były przesyłane do dostawców portali społecznościowych, nie powinien klikać linków tych portali. Jeśli użytkownik nie chce, by dostawca portalu powiązał wizytę na tym portalu z jego profilem, powinien upewnić się, że wcześniej wylogował się z portalu. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych przez poszczególne portale można znaleźć na ich stronach internetowych
23. Pozyskane przez administratora dane osobowe są przechowywane, przetwarzane i chronione zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z „RODO”. Zbiór danych osobowych został zgłoszony do Generalnego Inspektora Danych Osobowych.
24. Administrator chroni zgromadzone dane osobowe korzystając z następujących środków:
szyfrowanie danych służących do zapisu do newslettera
zabezpieczenie zbioru danych przed nieuprawnionym dostępem
- Dane będą wykorzystywane przez Sprzedawcę w celu: